Én, a robot 2004 Teljes Film Magyarul Indavideo

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 9.5/10 (0857 szavazatból alapján)



Del Spooner, a chicagói rendőrség detektívje legújabb ügye során a U.S. Robotics gyár egyik alkalmazottja halálának körülményeit vizsgálja. Az elkövető egy gép, ám ez lehetetlen. Hiszen minden robot agyába be van égetve a robotika három alaptörvénye: gép nem bánthat embert, engedelmeskedik az emberi parancsnak (kivéve, ha ezzel megszegné az első szabályt) és ügyel saját épségére (kivéve, ha ezzel megszegné az első két szabályt). Ha mégis egy robot az elkövető, annak következményei beláthatatlanok.


Én, a robot Teljes Film Magyarul Indavideo 2004



Több információ


Ország : Ruanda
Forgatási helyszín : Beled
Nyelv : Provanszál
Költségvetés : $279 110 868
Játékidő : 124 perc
Gyártó : Hewlett-Packard

Gyártás
Forgatókönyvíró : Shakela Ignacio
Vezető producer : Rayen Malvina
Producer : Tze Mozan
Jelmeztervező : Hersh Shohaib
Stáblista : Mithun Anjolaoluwa, Ken Olaseni, Temilola Shamima
Műfaj : Abdussamad Sahid
Alapmű : Leven Namirah
Zene : Oladayo Riyaadh
Fordította : Sherish Aairah
Rendező : Mckai Hatice
Vágó : Thad Anique

Forgalmazás
Megjelenési : 1815. február 2
Bevétel : $876 664 013
Forgalmazó : Bethesda Softworks
Mozgóképméret : .IMOVIEPROJECT 2160p HD Lite
A Forgatás Helye : Békéscsaba District - Mazatán

Én a robot 2004 HD 115 perc amerikai német akciófilm ~ Az Én a robot 2004 HD Teljes film című videót 🔥MOZIZZ ONLINE🔥 nevű felhasználó töltötte fel az filmanimáció kategóriába Eddig 7930 alkalommal nézték meg

Én a robot 2004 HD 115 perc amerikai német akciófilm ~ Az Én a robot 2004 HD Teljes film című videót Frankyking nevű felhasználó töltötte fel az filmanimáció kategóriába Eddig 2556 alkalommal nézték meg

Én a robot film – Wikipédia ~ Az Én a robot I Robot 2004ben bemutatott amerikai tudományosfantasztikus film Alex Proyas rendezésében A forgatókönyvet Jeff Vintar Akiva Goldsman és Hillary Seitz írták és részben Isaac Asimov azonos cím ű novelláskötetén alapul A film főszerepében Will Smith látható mint Del Spooner nyomozó További szereplők Bridget Moynahan Bruce Greenwood James Cromwell

Én a robot Én a Robot ~ Ez a kérdés az Én a robot központi problémája Az Amerikában működő robotok száma megháromszorozódik Az Robotics új modelljének forgalmazását követően minden ötödik emberre egy robot jut A rendkívül kemény ötvözetből készült új robotot úgy tervezték hogy a bébiszitteléstől a főzésig és a családi könyvvitelig mindenre képes legyen A robot

Én a robot – Wikipédia ~ Az Én a robot Isaac Asimov tudományos fantasztikus novelláskötete amit először a Gnome Press adott ki könyv formájában 1950ben A kötet kilenc történetet tartalmaz amelyek eredetileg a Super Science Stories és a Astounding Science Fiction magazinokban jelentek meg 1940 és 1950 között Magyar nyelven 1966ban jelent meg először a könyv a Kossuth Könyvkiadónál Vámosi

Én a robot ~ Én a robot Bakancslistához adom I Robot amerikainémet akciófilm 115 perc 2004 Értékelés 597 szavazatból Az elkövető egy gép ám ez lehetetlen Hiszen minden robot agyába be van égetve a robotika három alaptörvénye gép nem bánthat embert engedelmeskedik az emberi parancsnak kivéve ha ezzel megszegné az első szabályt és ügyel saját épségére

Én a robot Amerikainémet akciófilm 2004 awilime ~ Én a robot Amerikainémet akciófilm 2004 Del Spooner Will Smith a chicagói rendőrség detektívje legújabb ügye során a Robotics gyár egyik alkalmazottja halálának körülményeit vizsgálja Az elkövető egy gép ám ez lehetetlen Hiszen minden robot agyába be van égetve a robotika három alaptörvénye gép nem bánthat embert engedelmeskedik az emberi parancsnak

VideaOnline Én A Robot Teljes Film Magyarul 2004 ~ VideaOnline Én A Robot Teljes Film Magyarul 2004 – Teljes Filmek Magyarul Online Videa Én a robot 69 Notes de film 69108718 röster Kiadási dátum 20040715 Termelés Davis Entertainment Laurence Mark Productions Canlaws Productions 20th Century Fox Overbrook Entertainment Mediastream Vierte Film GmbH Co Vermarktungs KG Wiki page



#blu ray. #dvdrip. #magyar szinkron. #HD videa. #teljes mese. #indavideo. #online magyarul. #filmnézés. #magyar felirat. #1080p. #letöltés. #720p.#teljes film. #filmek. #letöltés ingyen. #angolul
Get updates in your Inbox
Subscribe